Այս տերմինի ռուսերեն թարգմանությունը չենք տեղադրում, քանի-որ այն հենց այսպես է օգտագործվում:
Սա ցույց է տալիս, թե վաճառքի ձագարի առաջին փուլից քանի տոկոսն է անցել երկրորդ փուլ՝ կատարելով քլիք, որի արդյունքում գեներացվել է տրաֆիկ, այսինքն տեսանելիության մակարդակից քանի տոկոսն են անցել փոխազդեցության փուլ քլիք անելով մեր առկա հղումին, անցումը չափում ենք ըստ տոկոսի և այս տեսակի փոխազդեցության տարբեր տեսակներում գործում են տարբեր նորմաներ, որոնք կտրամադրվեն դասընթացի ընթացքում:
CTR = (clicks/reach)*100 կամ CTR= (clicks/impression)*100, այս հաշվարկը ցույց է տալիս, թե դիտողներից կամ դիտումներից քանկի տոկոսն է քլիք արել:
բանաձը ընտրվում է ըստ հաշվեվտվածության կամ վերլուծության պահանջի:
ՕՐԻՆԱԿ 1
CLICKS - 500
REACH - 5000
ER = (clicks/reach)*100=(500/5000)*100=10%
ՕՐԻՆԱԿ 2
CLICKS - 500
IMPRESSION - 7000
ER = (engagement/impression)*100=(500/7000)*100=7.14%