Դասընթացը բաղկացած է 12 հանդիպուիմներից, տեղի է ունենալու ապրիլի 28-ից հունիսի 12-ը՝ չորեքշաբթի և շաբաթ օրերին՝
ժամը 18:30 - 21:30-ը։
Դասընթացը անցկացվում է առցանց՝ ZOOM համակարգի միջոցով, ուստի՝ Դուք կարող եք միանալ Ձեզ հարմար վայրից: Դասընթացի մեկնարկին Դուք գրանցվելու եք մեր օնլայն հարթակում, որտեղ համակարգված եղանակով Ձեզ կտրամադրվի SSB ACADEMY-ի փորձագետների կողմից մշակված մասնագիտական նյութեր, ձևանմուշներ, ուղեցույցներ, ինչպես նաև մասնագիտական ֆիլմեր և գրքեր: Այս հարթակի միջոցով, ինչպես նաև հեռախոսազանգերի և տեսազանգերի միջոցով մենք իրականացնելու ենք դասընթացի սպասարկումը, ցուցաբերելու ենք մասնագիտական օգնություն, կատարելու ենք ուղորդումներ:
Դասընթացի զեղչված է 67 000 ՀՀ դրամ, որը կարող եք վճարել 3 փուլով․
Դասընթացի արժեքը 67 000 ՀՀ դրամ է, որը կարող եք վճարել 3 փուլով: Դասընթացը բաղկացած է 12 հանդիպումներից, տեղի է ունենալու ապրիլի 28-ից հունիսի 12-ը՝ չորեքշաբթի և շաբաթ օրերին՝ ժամը 18:30 - 21:30-ը։ Դասընթացը անցկացվում է օնլայն ձևաչափով:
ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ ՎԱՐՈՒՄ Է ՏԱՐՈՆ ՊԱՊԻԿՅԱՆԸ SSB COMPANY ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԴԻՐԸ
SSB COMPANY-ն բիզնես խորհրդատվական ընկերություն է և մատուցում է բիզնեսի զարգացման ծառայություններ: Ընկերությունը իրականացրել է ավելի քան 175 նախագծեր, ունեցել է ավելի քան 200 բիզնես հաճախորդներ: SSB ACADEMY ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԴԻՐԸ SSB ACADEMY-ն օնլայն համալսարան է և մատուցում է կրթական ծառայություններ՝ առավել կենտրոնանալով բիզնեսի համար կենսական ուղղությունների վրա: Իր ծառայությունները մատուցում է ոչ միայն ֆիզիկական, այլև իրավաբանական անձանց: Ընկերությունը մինչ այս պահը իրականացրել է ավելի քան 140 կրթական նախագծեր: ՈՒՆԻ ԱՎԵԼԻ ՔԱՆ 10 ՏԱՐԻՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՓՈՐՁ Այս ոլորտում Տարոն Պապիկյանը ունի բազմակողամնի փորձ` աշխատել է PR-ի, SMM-ի, ընդհանուր թվային մարքեթինգի, տեղեկատվական անվտանգության և բիզնեսի զարգացման ոլորտներում: ՀԱՆԴԻՍԱՆՈՒՄ Է ՄԻ ՇԱՐՔ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ՀԱՄԱՀԻՄՆԱԴԻՐ Տարոն Պապիկյանը՝ որպես համահինադիր, ներգրավված է մի շարք սոցիալական և բիզնես նախագծերում և՛ Հայաստանում, և՛ Հայաստանի սահմաններից դուրս ։ |
Դասընթացի ընթացքում կներկայացնենք վաճառքի մի շարք տեխնիկաներ, ինչպե՛ս օնլայնի, այնպես էլ օֆֆլայնի համար:
Գաղտնիք չէ, որ հաճախորդի հետ հաստատած դրական հարաբերությունները կազմակերպությանը լոյալ՝ հավատարիմ, լինելու երաշխիք է։ Դասընթացի ընթացում կներկայացնենք բազմազան իրավիճակներում ամենատարբեր հաճախորդների հետ արդյունավետ հաղորդակցման հնարքներն ու որակյալ սպասարկման ժամանակակից և գործնական մոտեցումները:
Ընկերության հաջողությունը ուղղակիորեն կախված է իր աշխատակիցների գիտելիքներից և հմտություններից և մոտիվացիայից։
Վստահ ենք, որ այս դասընթացի շրջանակներում կստանք օգտակար ռեսուրսներ, որոնք Ձեզ կօգնեն կառուցել առավել հաջող թիմ և ունենալ առավել արդյունավետ թիմային աշխատանք:
ՄԱՆՐԱՄԱՍՆԵՐԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ՄԱՍԻՆ